En backpacker mindre

Hotels In Bandung
Hotel Reservation* Tour Packages* Rent a Cars * hotelreservation@jabanind.com Online 7/24 + 6281321808392 +6281809538523
http://jabanind.com/hotels

Vi är i Asien

Denna duoresebloggen blir nu en singelreseblogg. Stina, min bästis och resekompanjon har bestämt sig för att lämna Asien och åka hem till vårt fina hemland. Detta innebär att min resrutt har förändrats. Jag fortsätter helt enkelt med på övriga gängets resrutt som kommer ta oss genom Malaysia och ner till Indonesien. Sedan avslutar jag och flyger hem från KL som planerat. Så ni får helt enkelt stå ut med bara mig här resten av resan.

Igårkväll hade vi därför en fantastisk avskedsmiddag för Stina utanför 7eleven ätandes nudlar värda 4 svenska kronor i äkta backpackeranda.

Annars har vi alltså anlänt till Langkawi, Malaysia. Nytt land och nya äventyr. Här har vi solat och badat i dagarna två på en strand som inte riktigt levde upp till våra bortskämda förväntningar. Vattnet var för varmt sen var det för kallt sen var sanden för varm och vattnet var för grumligt och varför…

View original post 244 more words

Leave a Reply

